Clear Channel vant ny kontrakt med Rogaland Fylkeskommune Clear Channel blir med i et pionerprosjekt som har som mål å redefinere kollektivtransporten i Norge.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
Lanserer reklamefinansierte sykkelparkeringshus Bikeloop og Clear Channel har inngått et samarbeid for å tilby sykkelparkering uten kostnad for utbyggere og kommuner. Den første reklamefinansierte sykkelparkeringsløsningen er nå på plass ved inngangen til Tjuvholmen i Oslo.
Vil nå ut til unge med psykiske utfordringer Ung Samtale bruker utendørsreklame i samarbeid med Clear Channel.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.
Har vært med på å vinne fire løver i Cannes Lions – nå går hun til Varejo Var med på å skape kampanjen «Manchester: Welcome to Zlatan».
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
JCDecaux tar over milliardkontrakt fra Clear Channel Sporveien Media AS bryter med Clear Channel etter elleve år.
Viken kollektivterminaler signerer reklameavtale verdt flere millioner kroner Fortsetter samarbeidet med Clear Channel som skal komme reisende til gode: – Etablering av nye reklameflater gir vesentlig økning i inntekter.